5 Temmuz 2009 Pazar

Oi Va Voi, I Know What You Are

"....Londralı altı genç müzisyenin kimlik arayışlarının dahiyane sonucu olarak ortaya çıkan Oi Va Voi Digital Folklore ve Laughter Through Tears albümleri ile çingenelerin dünyasına bambaşka bir kapıdan giriyor." diyor Last Fm onlar için. Oi Va Voi benim de tarzlarını ve ismini çok sevdiğim bir grup. İsmi öyle değil mi ama çok söylenesi :) İki ay önce İstanbul konserlerini unuttuğumda çok üzülmüştüm, ne kederdi.

Myspace sayfaları da çok keyifli.
En sevdiğim parçası I Know What You Are ile pazar sabahımı daha keyifli hale getirecek. Bugün çok yazdım, sıkılmadan..

2 yorum:

  1. Nurselcim,
    Kesinlikle harika bir grup! Ben Babylon konserlerini kaçırdım ama sevgili insensitive'ın Babylon konserlerinde çektiği harika fotoları var. http://www.flickr.com/photos/8875762@NO2/sets/72157618869235214/

    YanıtlaSil
  2. Linkte sorun var Tuğçeciimm ama görmediğim iyi mi oldu ne. Kıskanırım :)

    YanıtlaSil